Bestellen

Bestellen bij mascot-online gaat snel en simpel. Het bestaat uit vijf duidelijke stappen. U bepaalt hoe u het wilt hebben. Uw bestelling is pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

Hoe kan ik bestellen?

Via de volgende vier stappen kunt u bij ons bestellen:

  1. Producten selecteren
    • Plaatst het door u gekozen product in het winkelmandje. Geef hierbij aan hoeveel exemplaren u wilt bestellen.
    • In het winkelmandje heeft nog de volgende keuzes:

    Heeft u zich bedacht? Klik op 'X' om een product te verwijderen uit mandje.
    Heeft u een kortingscode vul hem dan in en klik op 'kortingscode gebruiken' om de code te activeren.

    • Klaar met winkelen? Klik op 'door naar afrekenen'.
  2. Inloggen of account aanmaken
    • Log in als u al klant bent.
    • Heeft u nog geen account? Voer in het afrekenscherm dan alle gegevens in. Velden met een sterretje zijn verplicht om in te vullen. U kunt vervolgens direct een account aan maken door het vinkje 'account aanmaken' aan te klikken. Bij uw volgende bestelling hoeft u dan niet weer alles in te vullen.
  3. Verzendwijze kiezen
    • De verzendwijze hangt af van de grote en het gewicht van het gekozen artikel. Deze wordt automatisch gekozen en hoeft u dus niet apart te kiezen.
  4. Betaalwijze
    • Kies uw betaalwijze:
      • iDEAL
      • Overschrijven per bank
      • PayPal
    • Meer uitleg over de verschillende betaalmethodes vindt u onder betalen.
  5. Bevestigen
    U kunt op de afrekenpagina nogmaals uw bestelling controleren en mogelijk aanpassen.

    • Klopt alles? U kunt de bestelling afronden met de knop 'Plaats bestelling'.
    • Wilt u iets wijzigen? Klik op 'X' voor het product om een product te verwijderen en klik vervolgens op de knop 'update cart' om deze door te voeren.
    • Als u op 'plaats bestelling' klikt, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en zal u worden doorgelinkt naar de gekozen afrekenmethode.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling binnen 24 uur annuleren. Dit kan alleen als we uw bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice via contact@onlineshopsupport.nl. Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. We vragen naar het ordernummer.