Veelgestelde vragen

Ik heb een artikel gekocht bij een dagdealsite, maar heb hier een vraag/klacht over.

U dient zicht te wenden tot de verkopende partij. Het mailadres vindt u terug op uw aankoopvoucher/bevestigings-email.

Ik heb een artikel gewonnen bij een veilingsite, maar heb hier een vraag/klacht over.

U dient zicht te wenden tot de betreffende veilingsite. Het mailadres vindt u terug op uw aankoopvoucher/bevestigings-email.

Hoe lang is de levertijd?

Wij streven erna om uw bestelling zo snel mogelijk aan te bieden aan onze logistieke partner (PostNL). Dit zal binnen drie dagen gebeuren. Uiteraard pogen wij in samenwerking met de partner de levertijden zo kort mogelijk te houden. Mascot-online is echter wel afhankelijk van de betreffende leverancier.

Kan ik producten afhalen?

Bestelde producten kunnen niet worden afgehaald mits anders staat aangegeven.
Bestellingen worden met de gebruikelijke pakketdiensten aangeleverd.

Mijn vouchercode wordt niet geaccepteerd, wat nu?

Lopende acties zijn voor een beperkte periode in te wisselen. Dit staat vermeld op uw voucher en bij het product op website.
Indien u een foutmelding krijgt tijdens de inwisselperiode, kunt u zich wenden tot onze klantenservice via contact@onlineshopsupport.nl. Wij streven er naar om uw probleem binnen 24 uur op te lossen.

Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

U kunt de betaling alsnog doen middels een bankoverschrijving o.v.v. het bestelnummer.

Mascot Online BV.
Rekeningnummer: 14.00.33.769

Vermeld hierbij uw bestelnummer

Ik wil een betaling doen van een buitenlandse bankrekening, wat nu?

Wanneer u niet in Nederland woont en u heeft geen Nederlandse bankrekening dient u bij betalingen aan mascot-online, naast de bankrekeningnummer, ook een IBAN CODE in te voeren.

IBAN CODE Mascot Online BV: NL40 RABO 0312 2408 80

Dus woont u bijvoorbeeldbeeld in Belgie en u wilt een product bij ons bestellen dan heeft u bij het overschrijven van het bedrag deze IBAN CODE nodig. Een bankrekeningnummer alleen is niet genoeg. Naast deze gegevens is er ook een volledige naam en adres nodig.

Let op!
Houdt er rekening mee dat uw bank kosten in rekening kan brengen voor het overschrijven van geld naar een andere rekening in het buitenland. Gelukkig is het naar vele landen van de Europese Unie gewoon gratis, alleen u moet er dan wel op letten dat u bij "kosten" aanvinkt van "kosten delen". Dit kan ook worden aangegeven als shared, het engelse woord voor "gedeeld".

Wat als ik een probleem heb met de levering?

Bij de aflevering van het pakket adviseren wij u een controle op schade en vermissingen te doen. Indien er aanzienlijke schade is ontstaan dient u dit aan te tekenen bij de transporteur (PostNL). U kunt uw levering volgen via de track- and tracecode. Deze kunt u bij ons opvragen via contact@onlineshopsupport.nl.