Ruilen en retour

Ruilen en Retournering

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Mascot-Online. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel in de originele verpakking en voorzien van de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen (binnen Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
Ruilen (buiten Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.

U kunt het pakket retourneren via het postkantoor. De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Retourneren (binnen Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
U kunt het pakket retourneren via het postkantoor.
Het verzendtraject is volledig voor eigen risico. Wij kunnen pas refunden wanneer het product daadwerkelijk bij ons retour is.

Retourneren (buiten Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
U kunt het pakket retourneren via het postkantoor. Deze kosten verschillen per postkantoor en per land.
Het verzendtraject is volledig voor eigen risico. Wij kunnen pas refunden wanneer het product daadwerkelijk bij ons retour is. 

Verkeerd artikel ontvangen:

We regelen dit kosteloos.
Mail ons via contact@onlineshopsupport.nl en vergeet daarbij niet uw ordernummer te vermelden.
Wij zullen u vervolgens verdere instructies geven.

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • Beschadigde of gebruikte artikelen.

Hoe werkt het ruilen?

Volg de volgende vijf stappen om een artikel te ruilen:

  1. Na ontvangst van het door u bestelde artikel heeft u 14 dagen na de factuurdatum de tijd om deze terug te sturen.
  2. Stuur een mail naar contact@onlineshopsupport.nl met als onderwerp 'ruilen'.
  3. Kies vooraf op de website een artikel dat u graag wilt ruilen. Wij kijken of dit artikel nog op voorraad is en leggen het voor u apart.
  4. Zet duidelijk het retouradres Mascot Online BV, Bellstraat 7, 3861NP Nijkerk op de verpakking.
  5. Breng het pakket naar het postkantoor.
  6. Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst. Zo weet u zeker of uw pakket is aangekomen. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
    Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het geruilde artikel sturen wij naar u op. Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar u toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt het retourneren?

Volg de volgende stappen om een pakket te retourneren:

  1. Na ontvangst van het door u bestelde artikel heeft u 14 dagen na factuurdatum de tijd om deze terug te sturen.
  2. Stuur een mail naar contact@onlineshopsupport.nl met als onderwerp 'retour'.
  3. Doe het artikel met de factuur in een goede verpakking zodat het niet kan beschadigen.
  4. Zet het retouradres Mascot Online BV, Bellstraat 7, 3861NP Nijkerk op de verpakking.
  5. Breng het pakket naar het postkantoor.
  6. Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst. Zo weet u zeker of uw pakket is aangekomen. U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
    Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we terug op uw rekening.

Heeft u een andere vraag?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via contact@onlineshopsupport.nl. Wij staan voor u klaar!