Garantie en klachten

Hier vindt u meer informatie over garantie en klachten.
Heeft u een klacht vertel het ons en dan proberen we het zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Bent u tevreden vertel het anderen!

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij mascot-online! Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel in de onbeschadigde verpakking met de originele labels eraan binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Bij ruil- en retourservice leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.

Let op!! Wellness en cosmeticaproducten kunnen om hygienische redenen niet terug genomen worden.

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem contact op met onze klantenservice via contact@onlineshopsupport.nl. Wij nemen binnen 48 uur contact met u op en zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk het goede artikel kosteloos ontvangt.

Heb ik garantie op een artikel?

Gaat uw artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via contact@onlineshopsupport.nl. Wij zullen dan weer binnen 48 uur contact met u opnemen voor de verdere afhandeling. De verzendkosten nemen wij natuurlijk voor onze rekening.

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons weten via contact@onlineshopsupport.nl of per post Mascot Online BV, Bellstraat 7, 3861NP Nijkerk. We onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week contact met u op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 8 van de algemene voorwaarden.